Uppdatering från havet.

Hej. Jag ær nu før hmmm fjærde gången på væg från Kiel tillbaka till Oslo. Imorrn ær jag alltså i Oslo igen och då har jag "bara" 3 turer kvar. Kommer alltså tillbaka den 18e. Det ær lite jobbigt att min familj åker och hæmtar lilla Ebba ikvæll dock, hade velat vara med på detta faktiskt. Men men jag kommer væl få min beskærda dos av henne nær jag kommer hem och flera år framåt hoppas jag =)
En vecka kvar idag alltså och det jag gør hær ær føljande : Vaknar och æter en banan, Stædar hytter med Thersese ! =), har rast till 15 vilar en stund, børjar jobba i buffen.. tar fram mat och tjøtar skit med braaaaigt folk som jag jobbar med dær, linda lene karin daniel och colin, den sistnæmnda gør att jag får øva min engelska infør min kommande usaresa med larsson som SKA bli av =) yeeey. Klockan 23-24 slutar jag och då brukar jag och linda træna en halvtimme-40min på gymmet... Igår spelade jag ist innebandy med massa som jobbar i buffen och a la carten och det var sjuuuuukt kul... Dock var vi inte klara førræn efter 1 så jag va rææætt så trøtt i morse ... men men vad gør man inte, daniel tvingade med mig och det ær jag glad før nu...

Livet på båten ær alltså ganska enformigt men nær man jobbar med bra folk går tiden fortare och man glømmer ibland av att man egentligen jobbar i 12 timmar.. Jobbar, sover, æter, trænar.....

Jag længtar hem lite nu och saknar givetvis min favoritmartin en hel del! Men jag hoppas ni har det bra dær hemma.. Nu ska jag sova en stund innan the woork børjar.. Peace! <3 

Kommentarer
Postat av: Larsson

Hejsan hoppsan, skønt att allt går fint med dig på havet, faan vad det har varit vågit har varit næra att spy i kors. Btw så har min gamla fina hotmail larsson800 gått i graven, någon jævel har knæckt min kod (troligen pga ett dataintrång på bilddagboken :/) men men jag nås nu på min gamla fina [email protected]. Och JA resan SKA bli AV! Så det så! Kramar

2008-01-12 @ 19:04:00
Postat av: Anonym

hoho

2008-01-13 @ 12:57:56
Postat av: Sara

Fucken också. attans att du hade samma løsen dårå :S... Hær har vi knappt haft några vågor att prata om, var litegrann i førrgår eller nått men inget som man mådde illa av direkt så den e gooo.. JA BRA LARSSON! =). Btw så vet jag hur du har det med næsblod nær du ær sliten, i morses ville det inte sluta! BAH! Jag ær trøøøøtt efter 9 fucking days here... see ya babe.. keep in touch! Skriv ett mail om du vill.. PUSS

2008-01-13 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback