***** fat handgranat

Ey yo.
Jag har tröttnat lite på att baka bröd på jobbet, gör man det varje dag blir man lite less, liksom. ^^
Annars går det väl bra men känner att min semester som närmar sig med stormsteg kommer göra susen för mitt välbefinnande. Jag har inte tid att bli riktigt frisk från snorghet och halsont, typiskt.

Imorn ska jag träffa min underbaring larsson, ihh det va längesen känns det som men nu har hon flyttat hem igeeeennnnnn =D. Hon e bra den kvinnan, vi är bäst på att bara va och ha jävligt kul! Wie, ja det ska bli kul. Jag är ledig imorrn, sing hallelulja!

Just för tillfället sitter jag hemma hos fia o chrille, dom är bra dom. Föder sina kusiner gör fia lilla, mat som iofs chrille lagar jämt får vi, de e gööööött som fåen!

Kanske blir det simning med marre imorrn också, marre är bra. Vi kommer ha det skitbra i barca. Det vet jag =).

Inatt kommer min man o hämtar mig och han är också bra. Ska hinna träffa Frida T snart också den bruna ongen! Ska blo mysigt. Ja folks, det finns en del att se fram emot denna veckan och framöver. Dock lite mycket jobb i helgen, missar lagfesten på fredag, men vi festar till det på lördag va marre?

Puss banan

Kommentarer
Postat av: Marie

klart vi festar till det! du och jag och en kanna sangria - bara för att känna på't liksom (eller så kör vi vodka, för du blir så härlig av sprit, hahahaha!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback