Många borden.

Borde sova.
Borde träna.
Borde inte äta så mycket godis.
Borde inte vara så trött jämt - vitaminer?



Idag är en sån där lite halvkass dag, fast ändå bra.
Första delen av dagen var skitbra. Vaknade upp med min älskling, kom hem och åkte o hämta larsson, hade en del  att catcha up så det gjorde vi. Gick en långpromenix och hade det allmänt myspys.

Denna delen av kvällen är inte lika bra, då folket har gått hem och tankarna tar över. Jag tänker på gångna tider och kommande tider. Fast det är egentligen inget direkt dåligt. Jag är konstig, jag vet. Tur att jag har en pojkvän som accepterar mig som jag är, han är bäst. 

Morgondagen är lika med jobb och sen träffa Frida, äntligen, vi har planerat detta länge och väl =D så det ska bli skitkul! Hon är bra.  


Nej, dags för sängen och börja tänka positivt igen!

See ya!


image128
semester


 


Kommentarer
Postat av: Marie

om det dåliga är det du nämnde igår så tycker jag du ska sluta med att tänka på det omedelbart!

Postat av: Elin D

SNYGGA RÄVAR!

2008-03-28 @ 17:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback