Om bra dagar.

Känns som att jag är inne i ett jävla bra gung nu måste jag inleda med.

Förra veckan var det mest jobb och gnäll om hals och kropp allmänt som gällde. Men från lördagens kväll kan vi säga, så ändrades detta.
Jobb från 7-15 i lördags, sedan skulle det bli party med marie och några till bra människor hos veronica, tanken var att åka till skövde. Det blev rajtantajtan hos vronkan med polly och company, full rulle från första stund och alla var vi i våra bästa år. Fick träffa lovisa och annat trevligt manskap som man inte sett på länge - kul!
Medans marie, elin o anna gömde sig i duschen och filmade killar som kissde som tjejer satt jag och förde vuxna konversationer i soffan, minns inte vad dom handlade om- förmodligen något jävligt intellektuellt (som jag för övrigt inte ens kan stava till?).

Brottning i köket och MASSA fula kort senare så satt vi i valet o kvalet mellan terran o boggan som vi kallar dom, våra uteställen närmast kvarteret där vi bor. Valet blev snålt och kort, terran! Jag var till och med för snål för taxi så åkte med anna b (märk väl att jag faktiskt slängde till henne en 20:a som tack! inte sååå snål alltså).

Nåväl, förhoppningarna var väl inte alltför höga om denna kväll som alltså slutade i fkp, underbart. Dock blir man glad när dessa förväntningarna kan skjuta sig i skallen och BOM! Det blev ju en kanonkväll, många bra människor var och shäjkade sitt aassssss! Kul kul, till och med alla i min syskonskara var där =).

Kvällen fortskred och några drinkar senare var jag på väg hem med marie och martin vid min sida, och ett par fötter som smärtade som aldrig förr, dock var idén att ta av sig skorna i 12 minus ingen bra idé (prova inte det hemma barn!). Maries adam svek henne för habo så givetvis fick hon ta min sköna säng med mitt sköna täcke och dela svett med min bror anders (mohaa, pga att han sovit där natten innan, inte för att dom delade säng!).

Morgonen blev tidig på grund av den tidigare nämna Marie! Ebba kom glatt in och slickade martin på fötterna (ebba är en hund, för dom som inte vet). Guitar Hero och gemytligt bakfyllemys tills de var dags för träning och även denna dag blev någorluna vettig.



Måndagen kunde startat bättre, om jag inte hade börjat klockan fucking 6 på morgonen! Well well, jag överlevde den dagen på jobbet också, som slutade kl 11 och sedan RUUUSAde jag till match, mot borås gif, som vi vann med 4-2. BRA BRA BRA!

Igår jobbade jag 10 timmar och fick äran att slava lite praktikanter, fast jag är ju ganska snäll iaf så jag slog dom inte. Dagen gick fort och sedan åkte jag iväg på teoriträningsmojs.

Denna dagen har varit braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Suttit i kassan hela dagen samt plockat och fixat lite runtomkring. Fick i mig lite frukost och precis innan dess så kom mio in till jobbet igen (sry martin men den mannen är heeeeeeeeeeeet!), lite rosig om kinderna fortsatte jag sedan mitt kassaarbete och vem kommer då som en skänk från ovan, jo marie! Hon berättar lite om allt sen till slut att hon inte ska läsa spanska och därmed kommer vi ha semester all the time in barcelona och det innebär ÄÄÄÄVENTYYYR! Jävlar vad kul det ska bli, och det närmar sig med stormsteg, två veckor och två dagar kvar <3 Löööve på det.

Ja, det var allt. Fjortisfniss på allt. Jag älskar att leva! Peace

Kommentarer
Postat av: Marie

jag älskar när du är såhär glad, sara! haha, vad vi ska ha kuuuuuuuuuuuuuuuul mitt lilla barn. puss!

Postat av: jenn

fest ihelgen? :)

2008-03-28 @ 13:23:13
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Larsson @ havet.com

Kan tænka mig att nedræknngen har børjat på allvar nu =) Ni kommer få det superbra du och Marre, tur att ni båda har stabila førhållanden - annars hade jag varit orolig før kønsjukdomar och sånt (jag læste i vecko reyvn att spanjackerna leder den ligan næmligen, Elin kanske ska testa sig?). Jahaja sjælv sitter jag åter i magic's datorrum, vet inte vad jag ska sæga. Får gå! Ska væl inte klaga har spelat charader i 2 h med Anne-Marlene =P mycket att gøra @ servicevakten *nooooot* Piiiiz my lady

2008-04-03 @ 18:53:44
Postat av: Marie

VAD HÄNDE MED DEN SUPERLÅNGA UPPDATERINGEN JAG SKULLE FÅ?!?!?!

2008-04-04 @ 11:20:42
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback