Going Home =S:)

Med blandade känslor ska jag imorgon bitti lämna denna vackra stad åt sitt öde.
4 veckor har passerat med raaasande jäkla fart och vi har haft vänner här 2/3 av min tid =), mycket trevligt dock som jag nämnt innan mycket fest också. Men nu har vi tagit det relativt lugnt sen cissi åkte, festade i förrgår på mojitos och det var trevligt förutom att jag alltid lyckas få stalkers efter mig, även här :P.. Men men dansa fick vi göra och bra musik var det! Sen spelade vi poker med våra israeliska grannar, haha jag vettefåen vem som vann eller förlorade men dom hade ändå konstiga regler där så who cares!

Idag har vi (av olika anledningar, ^^) varit lite kulturella, kollade in olimpic och lite som fanns på vägen ner, det var vackert men svettigt! Ohlala.

Igår på beachen (där vi fick varsin härlig asiatmassage) pratade jag o mary om hur vårt samboliv hade fungerat och vi kom fram till att det hade fungerat fruktansvärt bra med tanke på att vi inte hade umgåtts sådär hemskt mycket innan vi åkte iväg :p.. Lite intressant det där, men vi tog en chansning och det gick fruktansvärt bra! =D Lite irritation finns ju med alla man umgås med mycket men det hade vi inte räknat med annat och vi är inte långsinta så ja, det har gått över förväntan, I LOVE MY FRIEND MARY ;).

Idag har jag shoppat lite presenter och gick sorgset igenom de underbara grändaffärerna en sista gång :(.. Jag vill ha så mycket affärer i fkp med!!! Köpte även lite candy till resan och så vidare.. En bra svettig dag ;) Ikväll ska vi till ryans (stammispuben) haha, och säga adjö till våra vänner vi lärt känna här nere! Ja och det var väl allt för denna resan!!

Adios!

image136


Kommentarer
Postat av: jennifer

nu kommer du hem till mig löve.

Postat av: jenn

skärpning sara. uppdatera.
på torsdag ska vi mysa :)

2008-05-27 @ 14:51:57
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Cissi

nej men uppdatera inte. det vore tråkigt.

2008-05-27 @ 23:29:05
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback