Aldrig-samma-känsla.

Huvudvärk som vägrar ge sig.

Tankar som vandrar utan slut och jag blir tokig. Jag tänker ofta på vänner nuförtiden, väldigt mycket. På dom som funnits men nästan försvunnit. På dom som tillkommit och som betyder massor nu. På dom som stannat kvar som man har lagom mycket kontakt med, men ändå alltid vet att dom finns där. På dom man träffar ute och blir så glad att man nästan spricker. På dom som aldrig hör av sig som man känner sig jobbig emot när man till slut hör av sig själv. På dom som tror att man endast umgås med pojkvännen om man har någon. På dom som är gamla men blivit annorlunda. På dom som inte förstår. På dom som är äkta.

Trött. Planerande, Iväg härifrån.




Nu har jag ventilerat deepen lite och måste berätta om ytterligare en lördag i festens tecken. Började med jobb, trött och fortf sjuk, men jag körde på. Sen hem och vila lite innan det var dags att fixa sig och dra till walle. Jag går upp till hennes lägenhet som det ungefär är 500trappsteg till, är där i fem minuter sen var det dags att gå igen. Vi möttes upp av en cyklande marie och börjar gå mot moa och förfesten. Mycket trevligt där med shots, sjungande flickor och sedan handikappstaxi för minst hälften... ojojoj. Väl inne på terrassen fick jag ett kärt återseende i min vän och forna baldejt pålleboy, vi shäjka lite rouumpha. Så gjorde även flickorna och partyt va på topp. inte så mycket folk men vad gör det när man har bra folk ommkring sig? Sen mina vänner, träffade jag min mycket goda vän carl gustafsson och denne man gjorde så att jag skrattade på mig och nästan gjorde i byxan när han visade hur man kan ha kul med ett bra offer (sorry martin hahahahhahahhahaha). underbart. En bra kväll. En mycket bra kväll trots allt =).






PUSS

Kommentarer
Postat av: jenn

feeest ihelgen också va? :)

Postat av: Sara

jaaa, vi har ju årsfest i flobyif.. shäjkybaby :D hihi

2008-11-18 @ 21:49:51
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback