Äventyrsnerven kittlar.

Jag spenderade lördagskvällen hemma med martin och film och föräldrar igår, ganska gemytligt men jag var sugen på party. Dessvärre hade jag inga vänner på min sida igår så då fick det bli hemmakväll som sagt. Shit happens.

Jag gick ner ett par kilo denna veckan, kan hända att jag gått upp dom nu under helgen men det känns skönt att jag ska sluta vara så förbannat onyttig på vardagarna nu.. Ska försöka ta upp träningen ordentligt nu också hade jag tänkt :).

Ja det var det om ytligasara..

Den 7e åker jag o syster till oslo för att hälsa på emma med sambos, jennifer, jessie, karin o de gänget plus min gamla kollega linda leinonen, ska bli göööörkul =) :D wie.

Jag börjar bli riktigt sugen på äventyr nu, men som sagt, 2009 - kommer jag inte iväg då kommer jag aldrig iväg.

Peace Love and Understandning



HAHA, när jag var ett liiiiitet baaaaaaaaaaaaaaarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback