Färjan.

Det här är en berättelse om en händelse som utspelade sig mellan fkp-sthlm-åland mellan lördag och söndag den 11-12 oktober i år.

Lördag morgon.
Vaknar tidigt, lär ju ha glömt hälften och måste raka benen som ser ut som en hårdjungel, eller nått. Shit va trött man är! Strax efter 9 ska vi samlas på stationen, och det gör vi. Några nya ansikten men dom allra flesta kände man ju såklart igen. Älskade ffkdam! Bussresan upp till Stockholm går bra, vi stannade på gamla nalles och åt, sen kom sören, vår busschaufför igång med dåliga skämt och enhel del snuskiga sådana också. Huvva. Drickandet hade börjat redan vid 10 så vi låg inte efter när vi kom till färjan - cinderella - ja, den som är med på tv:n. Kan i förhand berätta att dom filmade turen efter vår, skööönt för oss :D... Efter att ha checkat in hytterna (som var fruuuktansvärt klaustrofobismå) och tax-free:n så satte vi oss i två hytter mitt emot varann och fortsatte det vi redan påbörjat - festandet. Klockan 9 var det dags att äta vikingbuffé o den satt fint. I kön till denna hittade vi några från nya zeeland men jag gjorde klart för dom från början att jag inte var tillräckligt full för att prata engelska... än ^^...

Efter maten fortsatte vi lite i våra hytter för att sedan ganska snabbt gå till karaokebaren, wiee. Annica var den enda av oss som sjöng men jag o larsson lyckades givetvis missa henne när vi gjorde nått annat någon annanstans .. hmm.. Jaja kul var det iaf och några av våra tjejer kom i god kontakt men de nyss nämnda grabbarna från nya zeeland..

Efter flera klubbyten och bandhäng längst fram (och även så savea vi bandkillarna från en myycket skrynklig tant, ingen orsak grabbar från SNSB - sveriges näst snyggaste band) så åt vi fyllemat och vips så var klockan typ 6 på morgonen och vi somnade väl mellan 6-7 där någon gång. MYCKET ROLIG och alldeles lagom kväll med lite för mycket äckliga män, men annat kan man väl inte förvänta sig.

Söndag morgon och frukosten stängde vid 10, vi gick upp vid 9 och då gunga det, inte mycket frukost intogs av mig! Sen sov vi massa timmar till, sen åt vi igen och sen var det dags för en låååång hemfärd med mycket skratt och trötthet =). Och ett mcdonals besök (ja, vi åt en hel del ;P)...

Det roligaste jag gjort på länge, som alltid med det gänget. Helt underbara och det var så sjuuukt galet och kul.

TACK för det mina flickor..

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback