Är du inte nöjd med ditt liv, Sara?

Hejhej.

En vecka med mååånga tidiga dagar har börjat. Martin är typ på väg till barcelona och jag o anna var för lata för att mysa ikväll =P Håhåjaja.

Fotbollen är avklarad och vi nådde målet kan man säga, slog vartofta i tabellen, var i tabellen vi slog dom är en annan historia.

Jag sitter hemma i min ensamhet o inser att det är en jäävligt mörk årstid nu, jag hatar mörker.. huvva!

En del människor är  så svåra att förstå sig på att man bara vill gräva sig in i deras hjärnor och kolla vad fasen som försiggår där inne!

Ja vad ska man säga. I veckan har jag ingeeeen fotboll som sagt vilket ska bli skönt, jag ska ägna tid åt underbara vänner som förtjänar mer tid än vad jag har att ge! <3

...som en drömmare, som en drömmare...

/ sara





Kommentarer
Postat av: Marreeeeeee

Och gå vilse i skogen, det ska du också ägna dig åt minsann!

2008-09-25 @ 16:19:18
Postat av: Saaaara

Haha oja, det är en av mina favoohobbys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback