Så jävla svårflörtad.

Treårsdagen "firades" genom en hel dags umgänge (hurray, första på mååånader tror jag) i Göteborg. Först shopping, sen kinamat och sist blev vi som små barn på liseberg och spelade bort lite för mkt pengar, vann lite mjukisnallar och godis, martin vann stjärnvinsten på toblerooone, mums! :). Trevlig dag mins sagt, mysig dag, min och martins dag <3

I Tisdags var det jobbfest, taggade till tänderna redan klockan 05.30 när jag steg upp, eller kanske inte men ahhh. Vi väntade in klockslaget då vi fick göra i ordning oss och sen bar det iväg, jag o camilla börja spela pajas redan på bussen dit, vilket inte är alltför ovanligt. Festen var väääldigt lyckad och man träffade en hel del folk, fast umgicks mest med dom från jobbet, vilket inte är fy skam. Dans och gratis booze, kan det bli bättre :P. Lena Ph o Erik Gadd sjöng för oss och även coverbander "smalare än tord" som är sjukt grymma haha. Mr M är en mystisk man, ojojoj. Sara goes crazyyyyyyyy. Ja o hemfärden blev högljudd, och här sviktar minnet aningens. Eh det var kul "för det är efterfest på viktors balkong, lalalalalalla". Mådde sådär på jobbet igår ^^.

På lördag väntar kräftskiva hos ulle.

Vi kör på den, Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback