One life, One chance.

Påskhelgen har nyligen passerat, jag har tjänat en hacka penki mer än vanliga helger på jobbet och jag hade vääärldens bästa lördag!

Åkte till Gbg på förmiddagen för att se matchen mellan IFK Göteborg - Djurgårdens IF. Sofia tvinga på mig fel tröja och klacken till dessa båda lag var helt sjuuuk, galet mycket folk och det flög flaskor o soptunnor innan. Matchen slutade 6-0 till Göteborg.

Efter detta keka vi på burger king för att sedan sitta o njuta av det underbara vårvädret på en restaurang/bar o dricka lite göttit. Tåget hem och Djurgårdsfansen hade inte gett upp sitt lag, vi satt i restaurangavagnen och hade det mycket gemytligt.

Till ekvallen och föööörfest, som slutade i omklädningsrummet för det fanns det musik. Så underbart rolig förfest va det längesen jag var med om! hahahahhahahaha
På terrassen (som vi tydligen bara var på i en timme typ har jag hört från säkra källor hahahha) var också skitkul och sluta med att en mumsig man bar mig på sina axlar haha!

Ah helt underbart var de o jag mådde bra i söndags som tur va då njöt jag av det återigen underbara vädret, solade lite medan bakismartin söv i soffan :P..

peeeeeeeeeeeace people !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback