.

Häromdagen läste jag i min gamla dagbok från fem år tillbaka och kan verkligen inte förstå att jag mådde piss en hel del i den åldern (15-16). Det slutade ofta med hej då lilla äckliga feta fula sara och det stod att jag var kass i allt och hatade det mesta som hände, jag blev för full på alla fester och knäckt när dennis gjorde slut. Jag tyckte fotbollen gick kass och skolan likaså, jag skrev i princip på varje sida att jag hatade min kropp och liknande.

WHAT THE FUCK!? 

Spendera så mycket tid på att må dåligt över så mycket saker, jag förstår det verkligen inte.

Nu är jag 21 år, har en liten skara vänner som jag älskar och en pojkvän som är underbar. Jag ser ut som jag gör och visst finns det saker jag kanske vill förändra med det, men jag har insett fakta att det gååår ju inte, så då får man faktiskt nöja sig som det är. Fan jag ser rätt bra ut ändå, och jag är lagom bra i fotboll! =) Haha herregud sicka svackor och vilket ENORMT kass självfötroende jag hade. Tur som hejsan att det är bättre nu :).






Ser inte direkt någon anledning att vara deppig när man har såhär underbara människor omkring sig :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha älskar den bilden på oss och tvillingarna green, coooool!

2009-09-01 @ 12:06:16
Postat av: Marie

DUÄRFIN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback