Förväntansfull!

Lite mer än 3 veckor kvar nu och det jag har att säga om saken är : GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Haha börjar minsann bli lite pirrigt men har o andra sidan så mycket annat att tänka på så jag har inte så mkt tid över för nervositet.
Nyårsplanerna går sådär, får se på måndag hur det går för då ska vi ringa en snubbe igen.
Juldagen blir trevligt med lite klassträff o sen parkenparty som så många andra, myyycket bra initiativ av mingusJesper o co.

Idag har jag handlat de sista julklapparna och OJ vad vi har handlat. Myyycket bra skit. Har köpt en himlans massa saker till min älskling <<3  :D:D:D

Annars rullar allt på i sin vanliga takt, hade ju tänkt vara away nu och till sjöss, det blöder lite i hjärtat att jag inte behövdes just nu, jag ville säga hejdå till min underbar nyfunna båtvänner ju! Mia, Mona, Guri, Jens, Casper osv.. DOH! :(

Det var det om det.

Godnatt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback