Sooooooooooooooool.

Äntligen, äntligen. I två dagar har jag nu vaknat, lyft på gardinen och faktiskt kännt mig glad på vädergudarna! Soooooooool och frost, kan det bli mysigare? Hundarna får ta på sig sina värmande "jackor" och blir bedårande att skåda och okända människor ser genast mycket lyckligare ut.
Så vi mår bra nu, jag och mina dagisbarn Ebba och Elsa :)
I helgen blir det första inomhuscupen sen i januari och det ska bli sjyykt rrrroligt! Fotboll fotboll.

Har förresten glömt nämna det pris jag fick på årsfesten (som min kusin fick ta emot eftersom jag var i stockholm och firade farsgubben som ju fyllde 50) - tränarnas pris :):) Blev fruktansvärt glad och det var verkligen inget jag hade väntat så det var riktigt kul att dom tyckte mitt slit och engangemang skulle belönas :). Sofia var smart och snäll så hon filmade Stefans ord vilka var väldigt välformulerade och härliga att höra! Världens applåd i slutet av filmen värmde hjärtat ytterligare!

Nu har jag snart varit hemma i en månads tid pga just denna fotbollscup faktiskt, men mina pengar är klarsparade så nu kan jag egentligen bara vara hemma - vilket jag givetvis inte tänker vara. Har tänkt att höja ekonomin ytterligare genom att faktiskt gå på båten en gång till i nästa vecka om dom behöver mig. Kommer då förmodligen behöva åka upp en dag tidigare denna gång då jag måste göra ett hälsotest innan jag går på, så sängplats sökes kanske mån-tis (mary, frivillig? Hur jobbar du? :P)

Det var det om det, lokalletandet till nyår fortsätter, det var fasen inte lätt :S.






Mina tre älsklingar <3


Peace and love
//
SUNSHINE



Kommentarer
Postat av: Marie

slutar fem på måndag och börjar ett på tisdag! :) passar det? puss!

Postat av: Sara

det skulle nog passa kanon ifall jag får gå på på tisdag, för isf kommer jag upp till oslo mån kväll o drar tiiidigt tis morgon till bryggekliniken eller va den heter :P

2009-12-05 @ 13:23:03
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback