f.r.i.e.n.d.s

Har haft kvalitetstid med två vänner idag, underbart! Började med en låång frukost med fridis för att sedan gå en promenad med mia och hundarna i regnet :).

I lördags ringde Mary och ville ses, så guuulligt att den underbara människan tänkte på mig när hon kom till stan. Jag befann mig dock i Stockholm med familjen plus Martin och Davis. Mycket trevlig helg på ett mycket bra hotell och kanon på wallmans salonger.

Igår var det reseplanerande som gällde och herregud vad det närmar sig! Ohhh det är galet spännande :)

Kom förresten hem från båten i torsdags, vistelsen var okej men det var väldigt skönt att komma hem till martin och vovvar och familj :D

Ett stort grattis till pappa som fyllde 50 år igår <3

Peace

 


Kommentarer
Postat av: marie

klart man tänker på en av sina allra bästa vänner! mitt lilla fjun, jag saknar dig massvis :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback