Gungande båt.

Ja Frida du ville ju att jag skulle uppdatera, har ingen lust att göra det på de stationära norska datorerna så jag gör det här vid min lilla dator ist, däför har det dröjt, har inte haft ork att sätta mig här på kvällarna, har ju tittat på idol o körslaget nu innan :).

Ja mina dagar går faktiskt helt okej här och det är inte såå hemskt som jag tyckt innan. Igår var det dock väldans oväder så jag mådde lite sisådär, somnade tidigt o hade huvudvärk.

Saknar mina vovvar och min kära pojkvän massor såklart men jag får helt enkelt se till att överleva :). Jag och mia jobbar helt olika så vi ses bara på lunch och middag. Jag börjar jobba kl 7 på morgonen och slutar 19.30 så det är ett tight schema med få och korta raster. (jobbar ju 11h/dag)

Mina kollegor är bra, iaf på tapasen och när jag städar sviter, han jag är med i buffén skaffar jag mig ingen uppfattning om för han är mest i köket medan jag står o passar på maten.

Ne nu ska jag snart dra mig ner o läsa lite, kanske se om det är något bra på tv:n.

Marie: jag kommer hem på tooorsdagen den 15e inte onsdagen som jag trodde, hur jobbar du då? :P.

Pusss and peeace people

Kommentarer
Postat av: frida

good girl! :)

2009-10-05 @ 23:24:02
Postat av: marie

nästa torsdag börjar jag ett och slutar åtta..när åker du hem?

Postat av: Anonym

2009-10-08 @ 16:19:46
Postat av: marie

jo, jag jobbar ju på fredagen också..slutar fem då :/ åh, så himla typiskt! du ska inte upp på båten nått mer?

2009-10-10 @ 11:11:20
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback