Vad jag vill vs. vad jag borde göra

Vet ni hur himla svårt det är att vilja en sak man verkligen inte borde?
Att veta att en person mår bra när man kämpar som en idiot för att inte skicka det där smset eller vilja ses är sjukt jobbigt, för det är ju vad jag borde men inte för den sakens skull det jag vill.
Varför kan man inte vilja samma saker jämt, vad lätt livet vore då! Kanske tråkigt dock.
Men två ggr nu på två dar har jag gjort vad jag velat ist för det jag borde och efteråt blir jag alltid lika förbannad på mig själv och min värdelösa jäkla självdisciplin. Någon som vet hur man förbättrar en sådan?
Åh så trött jag blir på mig själv.

Just nu ser jag fram emot lördag väldigt mycket, kommer garanterat bli bra med så mycket olika människor. Har det senaste halvåret/året insett hur jäkla kul det är att träffa nya människor. Finns så många historier och alla tänker så olika. Tycker även om att träffa folk man inte ser så ofta, catcha up lite :).
Ödlsa inte massa tid och energi på att hata, det är så onödigt!



Jag kanske inte mår 100% bra än, för sånt här tar tid för mig.
Jag mår dock okej nu och det ser jag som ett framsteg.
Jag gillar att veta att du mår bra nu!
Det var allt för idag.
Peace
Sara


Kommentarer
Postat av: Siss

Keep up the good work sister!!!!

Love u <3

jag vet att du inte tycker att det e samma sak, men jag har ju ändå känt på samma sätt och suttit med mobilen och ringt dumma samtal osv, du har redan klarat det bättre än jag! det kommer gå bra för dig ju =) puss

Postat av: SisstahhS

Taaack gullunge jag hoppas det kommer gå väl, eller jag vet att det kommer gå väl! :) O tack för maten o tårtan idag, mums! <3

2010-08-27 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback