Värsta eller Bästa sommaren?

Den här sommaren har varit ehh, intressant.
Kom hem i början av den, 29 maj närmare bestämt. Skulle då möta min familj igen efter 5månader vilket såklart var känslosamt, men det värsta var att jag skulle möta Martin, killen jag spenderat natt och dag med i 4,5 år med lite undantag för Norgeflytt o Barcelonaresa bland annat. Vi var tillsammans när jag åkte och inte tillsammans när jag kom hem. Hur hanterar man vardagen då?

Det har gått åt skogen alltihop. Alla fester utom en eller två denna sommar har blivit kaos, fast alla har inte slutat dåligt, dock alldeles för många.
Deeptalk bråk vänner ovänner deeptalk bråk vänner ovänner.
Så har det hållt på.
Jag är medveten om att jag betett mig som en idiot flera ggr men har även fått massa skit själv.
Jag klarar inte uppbrott, verkligen inte.
Nu har det dock gått för långt och det är över, det måste vara över nu.
Orkar inte med mer tårar, igår kände jag att jag inte var värd det.
Jag är värd att må bra!

Har även insett denna sommar att jag har underbara vänner som ställer upp som bollplank för mina känslor! Har även några som går igenom samma sak och det hjälper att prata med dom.
Gamla goda vänner och en hel del nya underbaringar. TACK för allt.
Ni vet vilka ni är <3



It´s over now.
But I remember every single day with you.
They´re over now...


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Det har varit en tuff sommar för oss båda det ska gudarna veta. Men vi stärks och blir klokare av detta även fast det inte känns som en tröst just nu. Det måste få värka och göra ont ett tag, vi får agera verkställande hopp åt varandra tills det riktiga kommer tillbaka!

2010-08-19 @ 17:48:35
Postat av: Annica

Bit ihop Sara så hoppas jag att det vänder för dig gumman, uppbrott är aldrig lätt men tiden läker faktiskt alla sår!

2010-08-19 @ 18:47:19
Postat av: Sara

Johanna: Ja det kan man inte förneka att det varit. Antar att det måste de :S.. Ja det gör vi gullet <3



Annica: Taaack, jag ska verkligen försöka denna gången! Nej det suger hååårt, usch vad hemskt det är! Ja dom säger ju det dom som vet :) Får vänta ut den där jävla tiden då även om det är svårt :S

2010-08-19 @ 21:39:37
Postat av: Anonym

Sara, jag tror att du är starkare än vad du tror. Bestäm dig för att vara det helt enkelt, det verkar som att du är på bra väg! Kom igen, det finns hur mycket saker som helst i världen att vara lycklig över. Passa på att njut!!!

2010-08-20 @ 10:26:36
Postat av: Sanna Pasanen

Hej Sara,

Jag vet att det var ett tag sen. I vilket fall sitter jag å smygläser din blogg på jobbet o ville bara säga att min sommar varit precis likadan! Det gör förjävla ont och det suger verkligen! Men förhoppningsvis så läker tiden de värsta såren. Vi får lägga detta till vår fördel och bita ihop. Umgås med människor man älskar och som får en att må bra! För sådana människor verkar du ha gott om runtomkring dig. =)



Ha det bra, Sara!

Kraam Sanna



Ps. Din blogg är grym!

2010-08-20 @ 11:29:10
Postat av: Sara

Utan namn: Ja jag ska verkligen verkligen försöka nu! :) Vem är det som skrev förresten?



Sanna: Ja det var det verkligen men gud vad kul att du kommenterar! :). Ja jag får väl försöka vänta ut den där jäkla tiden helt enkelt hur svårt det än är. Ja man är lyckligt lottad som har så många bra vänner. Tusen tack vad glad jag blir!! Kraam

2010-08-20 @ 17:22:37
Postat av: Lovisa

ååh Sara goding! Hoppas att allt löser sig för dig (det kommer det att göra). kram!

2010-08-21 @ 13:26:02
Postat av: Sara

Taaack Lollogullet det hoppas jag verkligen! :) Kram

2010-08-22 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback