Copycat.

Fisken ville att jag skulle göra den här, och eftersom fiskens ord är min lag så ska jag försöka ge mig på det.

Uppgift 1 – Presentera mig själv.
Uppgift 2 – Min första kärlek.
Uppgift 3 – Mina föräldrar.
Uppgift 4 – Det här åt jag idag.
Uppgift 5 – Vad är kärlek.
Uppgift 6 – Min dag.
Uppgift 7 – Min bästa vän.
Uppgift 8 – Ett ögonblick.
Uppgift 9 – Min tro.
Uppgift 10 – Det här hade jag på mig idag.
Uppgift 11 – Mina syskon.
Uppgift 12 – I min handväska.
Uppgift 13 – Den här veckan.
Uppgift 14 – Vad hade jag på mig idag.
Uppgift 15 – Mina drömmar.
Uppgift 16 – Min första kyss.
Uppgift 17 – Mitt favoritminne.
Uppgift 18 – Min favoritfödelsedag.
Uppgift 19 – Detta ångrar jag.
Uppgift 20 – Den här månaden.
Uppgift 21 – Ett annat ögonblick.
Uppgift 22 – Det här upprör mig.
Uppgift 23 – Det här får mig att må bättre.
Uppgift 24 – Det här får mig att gråta.
Uppgift 25 – En första.
Uppgift 26 – Mina rädslor.
Uppgift 27 – Min favoritplats.
Uppgift 28 – Det här saknar jag.
Uppgift 29 – Mina ambitioner.
Uppgift 30 – Ett sista ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback