Min första kärlek

Han heter Dennis Johansson, killen som jag skulle kalla min första kärlek.
Vi blev tillsammans i mitten av 2004 och fick nästan ett år tillsammans. Jag hade en jättebra första pojkvän och det var ett jättebra första seriösa förhållande :).
Vi var 16 år och väldigt kära.
Jag älskade hans familj och tycker fortfarande att dom är helt underbara. Har tyvärr inte så mycket kontakt med Dennis numera men när vi ses är det absolut inga bittra miner.

Finns egentligen inte speciellt mycket mer att säga om vårt förhållande, det var upp och ner som tonårsförhållanden brukar vara. Jag tränade som en tok och vi bodde på olika orter så sågs inte väldigt mycket på veckodagarna men lyckades ju ändå hålla ihop väldigt länge.

Sen blev jag dumpad och förkrossad, jag är inget bra på uppbrott.

Det var i vilket fall en fin och bra första kärlek :)



XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback