Mina föräldrar



Här har ni dom: världens bästa föräldrar.
Roger och Marie Dahlin.
En resa med min tvillingsyster och föräldrarna diskuterades vad vi hade ärvt av dom (utseendemässigt) som var positivt, efter en lång betänketid kläcker min moder: Ni är ju väldigt sociala!!
Haha, tack mamma det har mycket med vårt utseende att göra ;).

Jag är stolt över min mammi, när hon i många många år kämpat som undersköterska och jobbat natt länge tröttnade hon och sadlade om. Över 40 år var hon men kämpade på med 3års studier i Skövde och är nu socialpsykolog. Hon trivs så himla bra på sitt nya jobb och jag är så glad för hennes skull.

Min pappa är envis som en åsna (japp, nu vet ni vart jag fått de ifrån ;P) men snällare än nalle puh. Han är bokbindare och har varit lastbilschaffis några gånger. Jag gillar min pappi jättemycket och det är inte ofta han säger nej när vi ber om skjuts och annat.

I 22 år har dessa två människor gjort mig till den jag är idag. Deras uppfostran de har haft på oss kommer jag garanterat efterlikna på mina barn i framtiden. Lagom hård och inte så knussliga, precis som det ska vara. Jag tycker ändå dom har lyckats ganska bra med oss fyra, vi är ett gött gäng <3 hihi.

Så mammi o pappi, ni är bäst. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback