Sara Marie Dahlin

"Man är ju inte 20 längre", som vi brukar säga.
Jag är 22 år och singel, antar att det är relevant i en presentation?
Utmärker mig säkert på många vis, utseendemässigt är jag en kort liten kubikformad sak tack vare fotbollen som jag spelat i 16 år! Jag älskar att få människor att skratta och bjuder gärna på mig själv (ofta i samband med fest).

Tog studenten för fyra år sedan här i lilla falköping. Har sedan dess hunnit med massa saker, här kommer några av de största händelserna:
*Bott i Norge, Oslo i tre månader i en trea med sex st tjejer!! Galet var ordet :P
*Jobbat på coop extra i 1,5 år, under denna tiden...
* ...bodde jag i Barcelona en månad med en fin vän och vi hade en fantastisk och fartfylld månad där :)
*Varit ute och rest runt vår jord i fem månader med en barndomskompis, det häftigaste äventyret jag gjort!
*Haft världens bästa pojkvän i 4,5 år sedan som det tog slut med i år men som jag fortfarande har kvar som en underbar vän <3.
*Jobbat/jobbar på en båt där jag trivs som fisken i vatten numera :).

Jag är flummig, ironisk och har världens sämsta självdisciplin.

Har även haft ett otroligt dåligt självförtroende och mått rätt dåligt över det förut men nu tänker jag mest att jag är fasen rätt okej och försöker göra det bästa av situationen. Små tuttar? ah men dom hänger iaf inte. Kort? högklackat? Fet röv? långa tröjor. Haha ja ni fattar grejen ;)
 
Jag har turen att ha så galet många bra vänner omkring mig, kan aldrig säga nog hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er! Min familj är världens bästa och den som inte klarar av att vi är väldigt familjära kan dra för vi älskar att umgås och att vara bästa vänner. Kärlek till alla er <3
(Har en mamma och en pappa som har varit gifta gaalet länge, en bror, en bror till och en tvillingsyster.)

I 21 år var jag fejkblond. Nu är jag fejkbrunett.

Peace n Love / S.



Emil, Anders, Jag, Elin.


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är fasen väldigt okej :)

2010-12-09 @ 08:56:05
Postat av: Hanna M

Riktig skönt inlägg! Du är super Sara! :)

2010-12-09 @ 11:59:09
Postat av: basse

Om detta är en kontaktannons, så som jag tog det. Så är en väl lite sögen då!

2010-12-09 @ 13:38:14
Postat av: Sara

Julia: Haha tack vad söt du är :).

Hanna: Nemen vad glad jag blir, taack!

Basse: Dejt imorrn då ;P

Postat av: cedrus

jag har alltid haft fantastiskt roligt tillsammans med dej saaarisen,

2010-12-09 @ 19:40:14
Postat av: cedrus

ahh just det, glömde säga att "man är ju VERKLIGEN inte 20 längre"...

2010-12-09 @ 19:41:24
Postat av: Sara

Haha söta cedrusen :D. Ne man är ju fan inte det ;)

2010-12-09 @ 20:31:13
URL: http://saaaris.blogg.se/
Postat av: Imremari

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 09:35:14
URL: http://imremari.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback