And if you want me to be real deep, I'll hook you up with some poetry

Söndagen kommer denna vecka med en svag ångestkänsla.

Gårdagen var mycket bra och lite dålig. Åkte hem från stöpen kl 08 (skulle backa ut bilen från uppfarten med pappas feta bil och enligt vittnen såg det lite livsfarligt ut ha!), väntade sedan in fotbollsträningen.. o vilken träning, svinbra fart och jättekul system stickan fixat till :). Avslutade i sista minuten med att offra mig för laget genom att släääänga mig för att rädda bollen från att komma ut på inspark, varav jag glider en bra bit med vänstra smalbenet och ett fint litet ljud uppstår när jag får feta brännmärket där! Ah härliga tider.
Vägen hem och duschen var ett helvete men men, dags att fixa sig för party!!

Var hos fisken (Denise) vid 18 och stoppade i mig en donkenburgare o hälsar på brudarna från lisch som jag inte mött innan. Trevliga människor det där! Dryga timmen senare kom sexpartytjejen och visade produkter i två timmar lite mer. Oh det var roligt, vilka människor! Vi skrattade så vi nästan pissa i brallan ;D. Jävla kul AZZÅ!

En bilfärd o massa alkohol senare satt vi på tåget, mot böjjet! Där inne blev det massa massa dans med vännerna och lite annat. Det var inte min bästa bogrensvistelse men helt okej ändå :). Blev lite bitter i slutet men sånt är det.

Idag ja, idag mår jag som jag förtjänar, eller kanske lite bättre.

Vi säger så, hade!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HADE

2010-11-07 @ 15:27:26
Postat av: Sara

AKKURAT!

2010-11-07 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback