Make sure u don´t miss a thing.

Jag flänger som en jäkla apa överallt nu det är en sak som är säker! Som tur är har jag himla kul under tiden så jag älskar det :).

Fre-Sön hälsade vi på goda vänner i Oslo som vi träffade i Ayia Napa :) Riktigt trevligt med riktigt bra fester både fredag och lördag. :).

Söndagen började relativt tidigt och vid 2tiden sa jag hejdå till mina underbaringar cedrus o mändie för att möta upp min fantastiska Maryy som det var alldeles för längesen jag spenderade tid med. Vi drog nästan direkt till tullins för en supergod lunch med tre andra tjejer som var jättetrevliga!

Fortsatte sedan dagen själva med att strosa omkring på oslos gator i det mysiga höstvädret och kika marknader. Tokmysigt var det! Satt och kollade på människor, drack varm choklad och pratade en bra stund innan vi vid 18 mötte upp Adam Berra o galta för att kolla på bio, social network blev det och den var braaao :). Efter det blev det hem till Marie o Adam för mer mys o prat och skratt. Love u Mary <3.

Måndagen blev en dag i promenadens tecken. Gick till stan o lunchade med Basse. Gick tillbaka till lägenheten o hämtade väskan, gick till stan med väskan o lämnade nyckeln till Marie. Sedan drog vi o köpte massa vin innan vi satte oss på tåget mot sandefjord jag o Bazeee. Väl där checkade vi in på ett finfint hotell och jag njöt av duschen i mitt stora egna rum :). Mötte upp grabbarna och mia i vegards rum där drickandet startade. Och jäkel vad vi drack. Fulla o glada drog vi oss ner mot sandefjord by o hamnade först i en bar med endast 70plusare vilket kanske inte riktigt föll oss i smaken.

Hamnade på en annan bar där vi tog oss en öl, sen mötte jag en man vid namn Jarle i biljard och dom blev förvånade och förtjusta av mitt spelande. Förlorade dock med två bollar men jag var glad ändå. Så gick vi tillbaka till hotellet och jag fortsatte dricka mitt fanta o rosé me vegard samtidigt som vi pratade om djupa saker haha. Bra kväll/natt. Gick o la mig vid 03.30.

Upp tidigt för hotellfrukost och sen kuuurs. Vi fyra som festade mådde ju som vi förtjänade och hade en tuuung kursdag. Jag o Basse slutade vid 16 för att hinna med färjan mellan sandefjord-strömstad. VILKEN JÄVLA FÄRD! Gungade som aldrig förr, och våra bakfulla kroppar gillade inte det så efter att vi betalat buffén insåg vi snabbt att det skulle gå åt helvete. Basse fick "gå på toa" efter ca 5 min o jag tog åt mig mat men fick nöja mig med att kolla på den efter en tugga :O. Kul hjul det gungade som inni helvete!

Äntligen framme i strömstad skulle vi ta oss till busstationen, då öppnar sig himlen och vi får givetvis ett skyfall på oss. BRA DAG FÖR OSS NOT ;):P.

2h på buss senare fick vi skjuts hem från torp i uddevalla.

Tack o hej trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback