Ayia Napa och så mycket mer.

Ja oj det var ett tag sen det var uppdatering här minsann.
Har ju varit iväg en vecka i Ayia Napa och en vecka på båten sen dess... och lite till!

Börjar med den fantastiska cypernveckan, relativt spontant åkte jag, cedrus o mändie iväg ospec. till cypern och vilken jävla underbar vecka det blev. Hamnade på ett okej hotell o Ayia Napa, fest varje dag! Träffade ett stort gäng med norska o svenska killar som förgyllde veckan på många sätt och vis :) det tackar vi för. Kanske framförallt för att ni med oss drog upp medelåldern lite där haha ;P.
Jag skrattade så jag grät ett flertal gånger och hade det bara så jävla bra, livskvalite med två superkvinnor!!!!<3

En vecka på båten därefter, sjuuuuuuuuuukt jobbig men mina kollegor, då framförallt basse fille wille o co gjorde veckan uthärdlig med mysiga filmkvällar osv :). Bra skit.

I lördags var det fest och vilken fest sen! Haha, bra början bra slut.
Braaaaa söndag.
Gott liv nu :D

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback