Så jävla bränd.

Varför ger man sig på vägar som inte leder någon vart. Dissad ggr två av mr slow hahahaha lite roligt faktiskt.

I lördags hade jag en mycket intressant kväll, på många sätt. Förfesten hos siss o davve blev fartfylld med massa dans och fjollerier :) som det ska vara.
Väl på tåget så var det tokfullt, massa hormonstinna män som tyckte det var coolt att skrika och försöka slå ut taket dessutom.. t t typiskt ;P
Min festblåsa är inte fantastisk fick jag märka, det var oskönare än oskönast.
Väl framme på böjjet satt vi och klunka diverse alkoholaktiga drycker innan vi trodde att vi ägde dansgolvet fast vi troligvis såg svindumma ut, än är allt som vanligt..

Träffade massa söta hemvändare så som Jenn o Berris med flera :)

Okeej, åter till poängen. Denna kväll visste vi att ingen mindre än Björn Rosenström skulle spela på bogrens, planen var låångt innan att gå in till det andra dansgolvet så fort den dåren börjar sjunga sina fantasifulla låtar. Vem står svettigast av alla LÄNGST fram och hoppar som den största galningen i stan... johorå ni gissar rätt, hon heter Sara Dahlin =/ hahaha. Jag skulle dock vilja skylla allt detta på den där ännu värre edsvärabon som enligt min historia fick mig, liten och smidig som jag är, att trycka mig dit och sen dessutom kan karln varenda jäkla låt! Aja vi hade kul i alla fall och det är huvudsaken :P.

På tåget hem fick en viss farbror Alexander mig att skratta tills magvärken inte hade några gränser, anledningen till detta är förmodligen inte alls kul för någon utomstående men jag kan fortfarande tänka på den konversationen och skratta högt inom mig haha...

Och sen som grädden på moset så mådde jag fint på söndagen (trots att jag var allmänt bitter på det andra könet vid 03.30 på lördagsnatten som vanligt haha, tur att det går över fort!).



Åsa, jag o jenn :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

snygga vii ääär dåååå!

Postat av: sara

vi är fett snygga!

2011-04-05 @ 00:02:41
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback