Dreams

Fredagens "en eller två öl på matfestivalen" blev waaaay more, egentligen ingen skräll när man umgås med det folket ;). Blev en riktigt trevlig dag med mat och dryck, häng på pims och sen dans in på småtimmarna på husaren. Slutade med efterfest där bullen bjöd på vatten och popcorn, sjukt bra tänkt! =) Fick med mig en brud hem också, bergsten minsann! (ett samtal på natten vid 4tiden sades saker till mig som INTE är okej...så du vet) Hon hade iaf fint lagt sig över hela min säng så jag fick ta en annan haha.

Brudjäkeln väckte mig vid 9-10 tiden efter fina typ 4-5h sömn :P. Snäll som jag är följde jag då med syster, Hanna och Anna ut till ekvallen för att skotta på dessa två underbara kvinnor som ställer upp som målvakter när vår inte kunde. Dom skötte sig exemplariskt men mitt mående har varit bättre ;).

Lördagen fortskred och vi begav oss ut till ett varmt ekvallen en gång till fast nu med annat sällskap i form av bergsten, saris, mändie o maddus. Kollde på herrarna och det blev en spännande match som våra herrar tog hem!
Mys stod sedan på schemat eftersom vi som seriösa idrottskvinnor inte dricker dagen innan match så laddade vi på det näst bästa sättet: pizza och godis! hihi Mycket mysig kväll med mina söta kvinnor <3.

Idag åkte vi till vreten och lekte i den vattenfyllda planen, 8-0 blev slutresultatet och Dahlin scooorade en gång! Ääääntligen!

Veckan är halvt oplanerad men det blir endel fotboll och dessutom en weekend i sthlm för att springa en tjejmil som jag absolut inte är tränad eller redo för.

Tills nästa gång: Peace! // S.


Kommentarer
Postat av: À

2011-08-29 @ 05:47:12
Postat av: sara

vem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback