Ett evighetsprojekt kan tyckas.

Gaderober, rum. Hur lyckas jag gång på gång få skiten att bli så oerhört tilltuffsat?! Blir så trött :P haha seriöst, jag städar en dag och veckan efter är det lika illa igen.
Måste skaffa mig en egen lya snart, har då en tro på mig själv att jag kommer bli plockig och ordningssam. Är ganska säker på detta faktiskt då jag testat på det ett x antal gånger ;).
Trodde väl då aldrig att jag skulle bo hemma när jag blev 23! Fast å andra sidan bor jag inte så mycket hemma ändå, om man räknar på det.. så skulle nog fölora endel på att ha eget crib!
Blablabla.
Larson hjälpte mig med rensning idag iaf och hon var väldigt sträng mot mig, vilket ledde till att jag ska ge bort SEX kassar med kläder och annat. Inte illa pinkat.

Match imorgon, laddad till tusen. Fredag morgon bär det av mot the hufvudstad. Sen ska jag försöka genomlida den där jäkla milen o efter det ska jag förstöra löpningen med lite fest!


Saknar jag detta? Nejdå inte alls ;) Ge-Mig-Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback