Livet.

Hjärna och hjärta. Vill de samma sak?

Tjugotre sommrar på denna jord. Ålder är en värdslig sak, men ibland saknar jag tiden då man inte var stressad över alla "måsten". Har ett bra liv just nu då jag slipper de flesta men framtiden ligger där och gnager.
Jag är kär i kärleken och därför ledsen att det inte finns någon sådan i min vardag nu, tror jag. Det är jobbigt att tycka om en människa så mycket att hjärtat nästan spricker när hjärnan säger att det inte är bra eller rätt.

En sommar går så fort.

Har haft en av mina bästa somrar, kanske pga att jag inte jobbat mer än 14 dagar från juni-augusti och bara kunnat göra precis vad som helst. Har varit mer spontan än tidigare och det är ju riktigt kul! Festival för första gången vilket var riktigt roligt, dock skulle jag vilja åka med ett större gäng nästa gång, då det blev lite tokigt av olika anledningar denna gången som vi inte behöver gå in på. Har badat, solat och firat midsommar med världens bästa människor, 22 personer var vi!

Ensam en höst till?

Så svårt för ensamheten, avskyr den för att vara tydlig. Troligen därför jag inte flyttat från mina föräldrars hem ännu, av den anledningen och många många fler såklart. Saknar att alltid veta att din famn endast var min, att jag inte behövde dela med mig till andra. Vill ha en egen famn igen som bara tillhör mig.

Resa!

Vill dra mig iväg igen, i ca två månader från november-december. Är alldeles för feg för att åka själv så vill eller kan ingen åka med mig är chansen stor att jag kommer stanna i hemmets lugna vrå trots allt. Villvillvill!

Det är svårt att njuta av varje stund när tankarna övergår i drömmar som övergår till tankar igen.

Tills nästa gång

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback