Sarisen<3

Fick skäll av min mary idag för att jag inte uppdaterat så här kommer en liten en.

Jag har varit galet busy de senaste veckorna och bara flängt omkring. Hade en norsk vännina på besök i förra veckan.

Vi festade på måndaxklubben, gjorde liseberg en dag och sen tog vi oss upp till huvudstaden Stockholm för mer fest, massa shopping och bakishäng med underbara systrarna Gustafsson.
Hade utekvällar som innehöll de mest märkliga, och även roliga sakerna på stureplan (måste tilläggas ;P).
Vi kissade inför en kines, jag pratade tydligen perfekt engelska med en kanadensare och anna hoppade enligt en bild på mig på en okänd gata för att hon tycker att jag är mysig att ligga på?

Bakfyllorna kändes oändliga och på lördagskvällen fick vi inse att vi är tooo frickin old för en tredagars och gick hem till glass och jordgubbar ist, inte helt fy skam det inte!

Måndag åkte jag och Anna hem, sa hejdå till min sötaste norrkvinna Linn på söndagsmorgonen. Började ääntligen träna fotboll igen efter uppehållet och efter träningen träffade jag min underbara expojkvän merrisen<3, vi såg på film som vi är bäst på, denna handlade dock om vampyrer o grejjer så jag vart lite smårädd ^^.

Tisdagen vaknade jag upp tokglad och skrev en lapp sen blev det sol och bad hela dagen vid lilla havssjön med ett gött gäng. Inte ett enda moln på helaaa långa dagen där borta så vi njöt och bara mådde. På kvällen bjöd jag in till grill i plaza Dahlin och det var mums.

Idag har jag myst med mary och tränat, o stekt lite burgare på bilbingon med :).

Jag har fortf. ingen aning om vad jag ska göra i höst men nu tycker jag nog mest att allt nytt är spännande och kul. Jag är inne i ett jävligt bra flow livsmässigt, men nu i bikinitider inte lika bra självförtroendemässigt. Ska ta tag i den biten snart dock :).

Ha det bäst mina underbara vänner <3

 hahahaha hittade en tokgammal webcambild på Merrisen, långt innan vi blev ihop :P. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, skäll Sara? Njaaa, nu överdriver vi nog lite, men kul med en update iallafall! :) Hihi.

Postat av: Sara

Mäh, man måste överdriva lite annars blire ju ingen effekt på det hela ;)

2011-08-05 @ 14:48:08
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback