Somsomsommaren...

ojojoj, nu är det snart mitten av augusti! Igen, ahhh.
Lite höstångest men har köpt lite nya varma kläder så försöker förbereda mig så gott det går.

Denna sommaren har varit en av de mest upptagna, har flängt runt överallt och jag älskar det :).
Umgåtts med människor som gör mig glad hela tiden.

Kom inte in på skolan i höst, är dock inte alltför ledsen över detta då det varit fler än någonsin som sökt in och dessutom har jag ett kanonjobb jag kan fortsätta på och det blir nog en resa för mig i höst/vinter vilket jag verkligen gillar! :).

Har ju en weekend med bröderna att se fram emot och en tjejmil att öva inför också så jag håller mig fortfarande upptagen ;P.

Hade bäst // Saris


Balmiddag,drygt 4 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback