If dreams are better than life, what's the point?

Hemma.
Sjukt att jag känner mig precis lika hemma på båten som hemma i Falköping nuförtiden.
Båtperioden var väldigt bra och mysig, nöjd med den alltså! :)
Det är alltid splittrade känslor att komma hem hit. Julkänslorna har iaf äntligen infunnit sig efter nattens snöfall.

Gårdagen spenderades i Alboga där vi hade julbordsknytkalas med bästa gänget, hade sjukt kul och det fick vi alla sota för idag ;)!! Bra helg.

Låt allt gå bra på juldagen, orkar inte drama. Ska försöka att inte bry mig alls om hur m är men vet ju hur jävla svårt det är när man väl är på plats. Det löser sig säkert :).

Resan är betald och det är jag väldigt glad över!

Lite stimmigt inlägg, bjuder på en bikinibild på mig o Madde från igår ;).
Puss vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback