Bokatidtimesnartråååå.

Idag fick jag ett väldigt bra brev på posten.
En skiss från Camilla som hon vänligt nog skickat från huvudstaden hem till lilla mig, på mig kommande tatuering.
Gladeligen nog hade kvinnan överträffat mina förväntningar och den var såååå fin! :)
Nu är det bara boka tid och bestämma plats då ;P.

Btw, lördagen var såååå sjukligt bra. Asgo förfest med blandat bra folk och bogrens var niiice som vanligt, jag och larson stimma omkring överallt, som vanligt <3.
Söndagsmorgonen var en blandning av sött och salt kan man säga, träning kl 11 gynnade inte men som jag sa så kan man faktiskt inte ringa och säga till kusin (tränare) att man inte kan träna när hon vet att man festat. Ångrade mig aningens mkt efter det jaaaa, fyy vad jobbigt det var men jag överlevde!

Kom till lägenheten, la mig i ett varmt bad - somnade nästan så gick in o la mig i sängen men snart efter det kom larson och städade så jag fick snällt ta mig upp. Martin hämtade mig så blev det söndagsmiddag som min moder ville bjuda honom på eftersom han åker snart. Handboll i greens lägenhet efter det, somnade i hans soffa en minut efter matchen slutade sen blev jag hemskjutsad och somnade lika snabbt i vår soffa igen :P. Haha, slagen hjälte.

Peace

Förra helt nygjord.


Kommentarer
Postat av: Larsoooon

<3

2011-01-24 @ 22:29:29
Postat av: Marie

i'm looking forward to see it! (tränar på min engelska!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback