Friiiii som en fågel

Idag har jag varit i Tibro och Skövde hela dagen lång med kusin,moster och lilla Tyra.
Jösses vad sugen jag blir på något eget när jag ser allt fint, kliar i inredningsnerven jag tydligen har i mig :P.
Synd då att jag inte har en jekla aning om vad jag vill med mitt liv fortfarande.
Min ena sida säger att det är lugnt och shit vad skönt med ett helt år till att bara göra vad jag vill medan den andra säger att det är nog minsann dags att sätta igång med allt nu och börja ett nytt kapitel i livet.
Svårt det där, men just nu är jag bara glad att mina närmaste mår bra och att jag trivs så himla bra med vännerna här hemma.

Nästa vecka ska jag säga hejdå till bland annat Martin och Mary som drar ut på varsitt äventyr, är helt sjukt avundsjuk men väldigt glad för deras skull såklart. Kommer sakna er tokmycket sötnosar <3!


Kommentarer
Postat av: Annica

Tänk inte för mycket sara då blir man bara trött! Gör det som gör dig go å gla!

2011-01-27 @ 23:02:12
Postat av: Leia ♥

Fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback