Januari

Ett nytt år med nya möjligheter, eller?

Kan nog vara bra att skriva av sig lite i mitt förvirrande tillstånd. Tänkte plugga men kom inte in där jag ville, det vill säga jag är för feg för att flytta alltför långt härifrån i 3,5 år. Handlar kanske inte om feghet heller utom om ovilja, det vet jag inte riktigt.

Så vad ska Dahlin göra i år?
Å ena sidan ser jag det som ett misslyckande, å andra sidan ser jag det som en möjlighet att återigen ha ett år som bara är mitt, där jag kan göra precis exakt vad jag känner för - det är en bra känsla.

En annan tanke som smyger sig in som en jävla irriterande fluga i min hjärna handlar klyschigt nog om kärlek, vad vill jag? Den tanken ger jag lite tid, man ska inte skynda på sånt har jag hört, men damn vad jag saknar närheten förhållandet gav mig. Snart ett år sen det tog slut. Känns lite som att någon slår mig hårt i magen när jag tänker på det. Hur som helst är Martin en underbar människa och vi träffas fortfarande ganska ofta som vänner :).

En blandning av förtvivlan och förtjusning kan man nog säga om starten på detta år, 2011.
23 år fyller jag och det är ju ingen ålder!

Jag tar helt enkelt en dag i taget och hoppas jag blir lite klokare om ett tag.
Tills dess får ni gå försiktigt, det är satans halt ute!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback