What are words if you really don´t mean them when you say them?

Vilken vecka jag haft än så länge och ändå har jag massa kul kvar att göra :)))) svinglaaad tjej!

Startade veckan med träning och sen mys hos Amanda med Bergsten, vi satt uppe halva natten med tvspelet framför fyrkantiga ögon ;P.

Vaknade upp på tisdagen och solen sken i floby, då satte vi oss på varsin stol och schtekte med frukosten i knät, livskvalité svar ja. För att utöka denna livskvalité ännu mer tog vi atosen till shell och tog oss varsin glass. Lagade lunch och solade lite till innan solen gick i moln och det blev ännu mer tvspel. Insåg att vi behövde än mer föda denna dag så drog iväg till ica och inhandlade grillsaker! Blev en helt fantastisk grillkvällsmat som avnjöts utomhus :). BBtittande och tvspelande in på småtimmarna, sedan åkte jag och bergsten hem till våra hem.

Onsdagen blev det sen uppgång och därefter kom en stolt farbror hem och skulle visa upp sina dyra inköp från ekbergs i tidaholm :P kostym och grejer. Han åkte sedan ner till stan och köpte en barbapappavagga till Tyra, världens mest generösa farbror! <3. Gick hem till fiia och tyra där syster också befann sig för att sola, mysa och äta :). Kanondag. Matchkväll väntade och där blev det 0-0 ganska orättvist men så är det ibland.

Idag har jag varit ute på en halvmilspromenad med mor och nu är det mest chill tills om en stund då jag ska ner till Merrisens lägenhet och leka lite innan det eventuellt blir party eller mys med vännerna.

Imorgon är det 80talsfest i parken med ett gött brudgäng och på lördag stor fest för fina vänner hos jenn<3.
Återkommer om hur allt blev ;).
Ha en fin långhelg alla, njuuut!

PUSS


Kommentarer
Postat av: jennifer

kommer bli konge.

vi kör nog skövde ikv, kanske ses? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback