sanning eller konsekvens



Lite förändring i vardagen är väl alltid kul. Färgen ska bli mkt ljusare innan sommaren men kunde inte göra mer än så här i taget för då förstör man kvaliten o grejjer.

Imorgon kommer min söta syster hem äntligen :) wiee. Ska bli kul att träffa det bruna snygga aset ;P.

På lördag blir det en heldag med gamla ffkdam i skövde, ska bli sjukt trevligt!:):)

Ne nu ska jag fortstätta med tvätten (vilket påminner mig om att försöka hitta en rik man snart som kan betala för hushållssysslor, shieeet inte min grej detta!) :D


Kommentarer
Postat av: Larsoooon

PUSS

2011-03-03 @ 15:00:23
Postat av: Marie

JAG SAKNAR DIG, MIN FINA SARA!

Postat av: Walle

Ses Fm Sara, då ska vi göra skövde osäkert haha :)

2011-03-05 @ 10:24:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback