Nästan släktträff!

Idag har jag fått mkt nyttigt gjort :) fixat och donat lite inför helgen! Sedan gjorde jag och Fia lite middag innan hon skulle klippa till Martin :) han blev så tjusig så, det tråkiga är att man inte kan kalla honom mr.fluffyboy längre ;).
Sen fick vi lite efterrätt som Tyra kleta ner hela soffan och ansiktet med, sötaste ungen i världen!! :).
Imorgon kväll blir en sjukt mysig sådan misstänker jag. Först blir det bowling med hela vår familj, hela farbror Peters familj från Tidaholm plus Anders tjej, Elins kille och farmor o Dalle :):):):) sen avslutar vi kvällen på restaurang Alfred, 14 personer och släktträff på pappas sida kan man säga <3 underbart.
Älskar min familj!
Årsfest på lördag också, vilken jävla underbar helg!!!! :):):).
Missbrukar smileys men det är okej.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback