Äventyr

Imorgon någon gång under dagen tar tåget mig och Madelen upp till huvudstaden. Tidig fredagsmorgon lyfter planet mot Ayia Napa, tredje gången blir det för mig och första för madde :).
Åhhh ska bli så obeskrivligt skönt att komma bort, har varit så himla mycket att tänka på hemma nu och det har gått mig över huvudet!
Sol, bad och inga bekymmer what so ever --> YES!

2006 var året jag för första gången åkte utomlands utan min familj och istället med min dåvarande pojkvän. En lugn och helt fantastisk resa fick vi då, jag och underbara Martin i Ayia Napa. Memories <3

2010, förra året i september åkte jag mändie och Cedrus till samma ställe men utan det lugna ;). Fest långa nätter och många nya bekantskaper. Sjukt lyckad vecka! :D

Nu är det min och maddes tur!

Tills nästa gång....

Peace

från 2006 =)



Från 2010 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback