Det är DU som väljer, så var noga med ditt val.

Låt oss ta en snabb genomgång på vad som hänt sen sist.

Julsittning med seke: helt underbart trevlig kväll, jag hade turen att få en bordsherre som skötte sig exemplariskt hela kvällen och vi hade ett mycket trevligt bord. Vårt "spex" gick över förväntan och sen väntades fuldans utan skor tills stället stängde. Efter detta knallade ett härligt gäng in till en pub i stan sen drog vi ihop en efterfest innan jag tog sista bussen hem.

Dagen efter, "krogsöndag": klockan 12 tyckte min kära chef att ett möte skulle äga rum på jobbet så det var bara att pallra sig upp och försöka undvika att tänka på den goa skallebanken som glatt gjorde gårdagens bravader påminda. Jag överlevde mötet och det jag inte riktigt hade koll på var att vi sedan skulle städa heeeela klubben, noga. Jag och Fanny fick köket och skrubbade tills det var alldeles vackert :)! För att belöna oss för vårt arbete denna dag väntade en fest, och vilken fest sen...! Vi kan lämna det mesta åt era fantasier men jag kan lova att måndagens mående var ca 100ggr värre än söndagens. Jaguars crew levererade när det gällde helt enkelt!

Fredagen efter: mina älskade väninnor kom upp och förgyllde helgen, det jag inte visste var att min tvillingsyster låg och lurade i bagageluckan och det blev verkligen pricken över iet! Vi väntade inte in något utan satte genast igång festandet och bjöd in två fantastiskt snygga Fridor till min lilla lya, tacos och förferre innan vi stack in till stan och festade loss på Jaguar! Ojjojjojj vilken afton... Sjukt trevligt!

Lördagen: vaknade upp bredvid mina prinsessor, fick lite småågren i vanlig ordning över några fyllesms men äsch! Tog en stund men till slut tog vi oss in till city där berget shoppade loss och vi andra bakfulla stackare försökte hänga med i takten så gott det bara gick. Jag och syster letade mest efter närmsta bänk hela tiden. Väldigt trötta åkte vi sedan hem till mig igen där tröttheten gav oss en skrattattack utan dess like när jag oskyldigt försökte julpynta mitt lilla crib. Nåväl. Dags att återigen gå på alkoholen så vi hällde upp lite drinkar och inväntade två oerhört trevliga klasskompisar, Erik och Eric. Tjejerna blev förtjusta på två sek såklart :)! Världstrevlig men framförallt rolig förfest innan vi återigen tog bussen mot stan där grabbarna Dissade oss och vi gick in på tempel. Väl där tog det inte lång tid innan vi blev inbjudna till vipen till en svensexa och gratis sprit väntade hela natten lång.. Resten lämnar jag återigen till fantasin men det var en galen kväll/natt/efterfest osv haha!

Förra helgen var det jobb som stod på schemat men onsdagen innan denna startade var jag på koriander och musikquiz med några galet snygga vänner vid namn öster, Julia, mossen och Malin :)!

Har även hunnit med lite skola och en hel del häng med klassisar. Avslutade sista skoldagen med middag ihop med mina fina vänner uppe i Karlstad och sedan bar det i tisdags av hemåt hit där jag nu är, Falköping.

Busy life med andra ord och det är väl helt jävla underbart.

Inte min snabbaste genomgång, sry.

Kärlek/ Sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback