Sommarliv.

Oj, vad jag har flängt omkring denna sommaren. Oj, vad jag har haft det fint!

 

Midsommarveckan i grebbestad lämnade ingen besviken i vanlig ordning. Sol och bad plus massa fest och vårt härliga glada gäng i huset :).

 

Hem för drygt ett dygn på mig att rehaba innan det var dags för årets peace and love! Oh herrejösses vi kunde inte haft det bättre! Vi fick mycket bättre väder än förväntat och trots att vi bodde mitt emot bajjamajjorna fick vi ett underbart Laholmsgäng som grannar vilka vi festade med i alla underbara fem dagar :). Såg några konserter och hängde massor på campet o bara mådde.

 

Hängt med vänner, fyllt 24 goa år och levt livet spontant som det ska vara!! Snart dags för jobb igen men det gör inte så mycket när sommarvädret lämnar en hel del kvar att önska. Kärlek / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback