Borta bra men hemma finns dom bästa

Har varit hemma i Falköping sen onsdag förra veckan, kom upp till Karlstad igår kväll.

Onsdagen blev väldigt lugn för det var en heldag i Ullared som väntade på torsdagen. Åkte med mor och syster vilket händer väldigt sällan att vi drar iväg på något själva, otroligt mysigt! Älskar verkligen min familj och man uppskattar dom ännu mer när man inte bor hemma längre.

Fredagens dag spenderades först på leklandet sen på Elins esplanad med min underbara jättegravida kusin och hennes söta söta dotter. Jag hade nog lika kul som Tyra på leklandet ;)!
Kvällen bjöd på en Skövdetripp till denna gången med saknade vännerna lusen, Larson och basse med hans gulliga tjej Linda och min kära syster. God mat och lite vin hann intas innan det var dags för hemfärd denna afton.

Lördagen startades med frukost tillsammans med fantastiska underbara Merrisen hemma hos oss, hundarna blev helt galna av att träffa den mannen igen. Vi alla saknar honom :). Vi stack sedan ner till stan med pappi för att göra lite ärenden innan det var dags att säga adjö till Martin för denna gången och återvända till källe för att fixa sig inför kvällens bravader.

ÅRSFEST MED FLOBY IF <3. Blev en helt magisk kväll med allt man kan tänka sig. Förfest hos berget, tal och sång, priser, ett otroligt duktigt och underhållande band, supergod italiensk mat, massa dans som fortsatte ut i Falköpings klubbliv haha!

En fyllepizza på det som jag egentligen köpte till berget Maddus och Mändie och jag mådde som en kung!

På söndagen mådde jag inte alls som en kung, mer som en överkörd katt. Bowlingen gick så dåligt så inte ens jag trodde det var sant. Sedan intogs en farsdags-buffé på bredablick, allt detta tillsammans med farbror, hans flickvän och yngsta dotter (hon är 7 och slog mig i bowling för övrigt ^^).
Väldigt mysig dag.

Ångesten kom krypandes igår när jag var tvungen att lämna mina allra käraste vänner för att återigen åka upp till k-town. Som tur var ville Angelica förgylla min kväll så slapp vara ensam :).

Nu ska jag ladda upp för att komma igång med träning igen efter denna galet onyttiga helg!

Kärlek/sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback