Wake me up when November ends...

Otroligt vad mörkt det är hela tiden, och massa regn. Grått och trist.
Oktober kändes faktiskt lite mer höstig. Detta känns som en mellanmånad där allt bara liksom är. Visst går allt på i sin vanliga lilla takt men saker blir liksom lite tråkigare, man får ingen energi.

Jag bråkar med huvudvärk alldeles för ofta så det ska bli otroligt skönt att kolla synen igen på torsdag.
Idag fixade vi till våra overallsbrallor och jag ska ärligt erkänna att det där med pyssel inte alls är min grej. Jag har inget tålamod ju! Blev dock okej till slut.

Hur det går med J står skrivet i stjärnorna men ärligt talat så tar jag det bara som det kommer denna gången, känns skönt :).
Ska bli så sjukt skönt att åka hem till schlätta imorgon och träffa alla saknade älsklingar!!!

Har fixat en liten grej till fif-festen som nog kommer bli bra också. Tihi

Sömnen går sådär nowadays. Får inte riktigt tillräckligt på nätterna av någon anledning. Kanske därför jag är så galet jäkla trött på dagarna, mhm så är det nog. Hoppas på snö snart så det blir lite ljusare.

Kärlek / saris

Bifogar en bild som beskriver lite hur jag känner mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback