Till slut blev även hon vuxen

Veckorna flyger förbi i rasande fart...
Om ett par veckor skriver vi första tentan, spännande och läskigt.
Min klass är riktigt bra och jag trivs med de flesta.

Var hemma från ons-sön förra veckan vilket var hemskt trevligt!
Fick vara med på avslutning med fifdam, spela en ulagsmatch samt hänga med mina underbara vänner.

Till och med jag blev "vuxen" till slut, studentlivet kommer bli fattigt och jävligt kul. Har redan träffat mängder med fina människor och fler lär det bli! :)
Karlstad är hemma nu och det trivs jag oerhört bra med. Jag och Öster har kommit igång ordentligt med träning och på helgerna blir det oftast en festlig aktivitet... eller två ;)!

Kärlek/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback