Fåglarna kvittrar, våren är kommen!

Det är inte alltför ofta jag skickar iväg ett inlägg på denna sida. Bra, för då finns det en hel del att skriva av sig om. Dåligt, för jag kommer ju knappt ihåg vad som hänt sen sist.

En fin sak som sakta men säkert händer är vår! Det blir torrt på gatorna och solen värmer våra kinder.

Påskhelgen spenderades på Tjörn med fina människor, det där folket kan man bara inte ha tråkigt med. Så enkelt är det :). Fick spendera lite kvalitetstid med min kära vän basse under bilresan dit och hem också! Alltid trevligt.

Veckan innan helgen var jag i Falköping och mös omkring med familj och vänner som jag tycker om så otroligt mkt!

Har varit en lite turbulent tid på kärleksfronten men förhoppningsvis håller det sig så bra som det känns just nu med min fina P läääänge till!

April är helt fullspäckad med saker att göra och den första helgen rivstartar jag denna månad med en Örebrotripp, där ska jag besöka min fantastiska vän Marie :):)!! Det är bara några dagar kvar nu. Kommer bli awesome!

Ta hand om er.

Kärlek/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback