När April är som ett dåligt skämt

Mina inlägg här, har jag märkt, är ena gången väldigt glada och nästa gång inte alls lika happy. 
 
Aprils senare halva har varit riktigt kaotisk! Kärleken går inte lika bra trots att Philip är lika fin och underbar i mina ögon fortfarande. Skolan har pga det gått jäkligt segt och mitt humör har varit ända nere i botten. 
Som tur är har jag väldigt fina människor omkring mig här uppe och det är min räddning :). Uppskattar mina brudar och grabbar otroligt mycket. 
 
Saknar familjen och vännerna där hemma varje dag. Jag saknar fotbollsträningar och kvällsmys med vovvar och föräldrar. Jag saknar min kusin och hennes underbara barn. 
 
Som tur är för mig så kommer de sistnämnda upp hit och hälsar på mig på fredag efter den jäkla juridiktentan (som troligtvis kommer gå åt skogen!). Ska bli såååå mysigt att ha de tre här en hel helg. Jag har längtat i två veckor nu! :):). 
 
Sen efter deras visit så är det bara två veckor kvar tills jag åker hem till Falköping :). Tiden går iaf fort och snart är det sommarlov!!! 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej Sara!
Läser din blogg då och då...
Det du känner kan alla känna då och då pga olika saker.
Det är tyvärr bara härda ut så kommet bättre tider.
Hoppas du känner dig bättre snart och livet känns bättre
Om det är någon tröst så känner jag inte att juridiken kommer gå direkt bra heller trots jag haft pluggro , så himla svårt! :(
Riktigt tråkigt göra den när det känns mindre bra trots jag lägger ner mig. Svårt förstå allt!
Stor kram
Ebba

2013-04-23 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback