Hemlängtan

Nu har jag inte varit hemma sedan 3 november, det är länge för att vara mig. Har enorm hemlängtan. Pga fotbollen, som jag nu lägger väldigt mycket tid och energi på, åker vi hem på lördag eftermiddag. Först är det två sm-kvalsmatcher i futsal som ska spelas. Det är otroligt roligt att spela fotboll igen och det känns som ett gött gäng! :)

Igår hade jag och Joakim varit tillsammans i 4 månader, det känns fortfarande fantastiskt bra, han är min rätta helt enkelt :D<3. Vi går i samboplaner och någon gång under nästa år är det dags :). 

B-uppsatsen är skriven och inlämnad, samarbetet mellan mig och Wester gick mycket bra, bättre än vad vi båda trodde haha ;). Vi var ett grymt team, det gäller att lära sig den andras sätt. Exempel på det är att vi alltid började lite senare på morgonen då jag är otroligt trött och dålig på att plugga tidigt, ett annat exempel är att när Wester börjar bli lite muppig - ja då vet man att det är dags för lunch ;p. 

Snart juletider och det känns mycket mysigt, då får jag göra det jag älskar mest - spendera tid med min underbara familj och bara vara en stund! Heja jullov


Här är han: mannen i mitt liv! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback