Påskledigheten

Då ligger jag återigen i vår säng i Karlstad och ser med glädje tillbaka på helgen som satte ytterligare några kilon på min kropp. 

Jag startade dagen med frukost och packning för att sedan åka iväg till matchsamling och lunch med brudarna i laget. Två timmars bussresa senare hamnade vi i Lidköping där vi skulle möta seriefavoriterna för i år. Jag fick värma bänken hela matchen, det är inte det roligaste jag vet i världen men så är det när andra är bättre helt enkelt. 
0-1 blev resultatet iaf och det var mkt bra av brudarna!
Åkte hem med Jocke direkt efter matchen som kommit till Lisch för att hämta upp mig. Direkt hem till Falköping för en traditionell kalkonmiddag med hela familjen. Så jäkla mysigt och god damn vad mätt man blev :). 

Lördagen startade med lyxfrukost och sedan bar det av mot Trollhättan och familjen Wahman. Där åt vi supergod påsklunch och solade hela dagen - livskvalité! På kvällen var vi bortbjudna på middag hos Js morbror och hans familj, trots att man fortfarande var lite full i magen sedan lunchen så gick det i trerätters. Så himla gott och mysigt återigen. 

När söndagen kom vaknade vi utan resten av Sveriges bakfylla och åt frukost i solen innan vi styrde tillbaka bilen mot Falköping. Där blev det ännu mer sol innan vi åkte ut till syster och hennes mans hus och grillade med kusin med familj plus väldigt saknade vänner. 

Kommer man närmare perfektion? Tror inte det :)!

På återseende!
Kärlek// Sara 

Kaninbakelser ala svärmor på påskafton




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback