Slutspurt

Sitter på båten. Igen. Är inne på sjunde veckan för den här sommaren vilket är väldigt mycket för att vara högsäsong och allt vad det innebär. 
Var väldigt omotiverad i starten av denna perioden men Maria har allt gjort att tiden gått ganska fort ändå då vi jobbat tillsammans hela tiden. En jobbig spänningshuvudvärk har varit återkommande också men nu ser jag ljuset. På fredag åker jag äntligen hemåt :). Eller ska till Trollhättan en sväng först men det är ju också lite av mitt hem nu då svärföräldrarna bor där och min älskade Jocke jobbar där under sommaren nu. 



Och på tal om Jocke så är det inte länge kvar tills vi firar ett år tillsammans. Ett helt fantastiskt år som gått otroligt fort! Galet, jag har haft så roligt och mysigt som man bara kan ha! Lycka är ett ord som beskriver det här året bra :D. Vi ska fira saken genom att åka iväg på en spanatt i Varberg bland annat :). 

Jag älskar dig ❤️

Annars så är det bara tre veckor kvar tills vi åker iväg på vår Namibiaresa!! Börjar känna av endel resfeber nu minsann. Ska bli otroligt spännande. Ni kommer att kunna följa vår resa på en blogg som jag ska fixa iordning när jag kommer hem från båten. 

Kärlek// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback