Alla ❤️ dag och lite annat

De senaste veckorna har varit helt fullspäckade med olika former av aktiviteter. Dagarna spenderas som oftast med att skriva ett pm inför c-uppsatsen. Många av kvällarna har betytt häng i boxen på crossfit lifebox på lamberget som blivit lite utav en favoritsyssla :). Utmanande och ibland oerhört frustrerande men också jävligt roligt! Har på köpet fått två nya vänner i Jessica och Per:D. 

Förra helgen spenderades i Norges fjäll, skeikampen närmare bestämt. Vi hade reuinon med våra underbara norrmän som vi träffa i Afrika. Helgen blev helt galet lyckad. Magisk, faktist! Längesen jag skrattade så mkt. Mina fina norrbaggar <3. 

I veckan som var blev det lite mindre träning och mer häng med klasskompisar. I onsdags drack vi en öl och åt burgare på Pitchers innan vi gav oss iväg mot hockeymatch och Linköping-Fbk som de senare tog hem med 3-2. Riktigt bra match, åtminstone i sista perioden ;). 
På torsdagen hade jag och Wester dejt med Mr.Grey vilket också var otroligt mysigt. 

Fredagen innebar en WOD som var utöver det vanliga. Kände mig mest klen och kass men aja, nu har jag nya mål att klara av. 
På kvällen hämtade jag en mycket efterlängtad man på stationen, nämligen han mannen i mitt liv Joakim!! Vi har tillbringat helgen i lägenheten och bara kollat serier och myst :) helt underbart. 
Vaknade dock upp i söndags med halsont och huvudvärk. Min kropp vill vila tydligen. Typiskt, jag som vill träna! 

Nåväl. På onsdag är det dags för seminarie igen, sista för denna delen av kursen. Äntligen. Den kvällen blir det återigen mys med klasskompisar, och sånt gillas vääääldigt mycket!! :) fler och fler blir vi också som umgås vilket är oerhört trevligt! 
En liten pussbild får avsluta detta inlägg. Puss på er!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback